Veel gestelde vragen

Wat ontvang ik aan advies in het Stylepaspoort?

In het Stylepaspoort ontvang je advies op gebied van Style, Kleur en Lichaamstype. Kijk voor meer informatie op Your Style Lab Stylepaspoort.
 

Kan ik ook een Personal Shoppen dienst kopen zonder Stylepaspoort?

Je kunt geen personal shopping dienst kopen zonder een Stylepaspoort. Je paspoort is de basis voor het persoonlijke advies. Heb je nog geen Stylepaspoort? Dan kun je de dienst inclusief een paspoort in 1 keer kopen. Ontvang je ook nog een leuke korting. Kijk bij onze Personal Styling diensten voor de mogelijkheden.
 

Ik ben niet zo handig met internet. Is het mogelijk om het paspoort samen met een stylist te maken?

Jazeker, dat kan. Je kunt bij het bestellen aangeven dat je graag het paspoort wilt aanmaken met de stylist. Ze kan dit telefonisch met je doen of via Skype of Google Hangout.
Tevens kun je bij een aantal diensten aangeven dat je het graag face to face doorloopt met je stylist zoals voor een Personal shop sessie in een stad naar keuze.
Neem gerust contact met ons op als je meer vragen hebt.
 

Ik vind het lastig te beoordelen via internet of een stylist wel bij mij past.

Dat kunnen wij ons heel goed voorstellen. Je kunt altijd contact met ons opnemen zodat we een telefonische afspraak met je kunnen inplannen. Zo kun je even kennismaken en je vragen stellen aan onze stylist.
 

Er is iets tussen gekomen en ik kan niet op de afgesproken datum.

Geen enkel probleem. Neem contact op met je stylist en de afspraak wordt verzet. Dit doen we kosteloos tot maximaal 48 uur voor je afspraak. 
 

Kan ik annuleren?

Je kunt annuleren maar doe dit tijdig. Tot maximaal 48 uur voor je afspraak kun je kosteloos annuleren. Daarna kunnen wij helaas geen geld retourneren. Je kunt altijd je afspraak verzetten naar een moment dat het jou wel uitkomt.
 

Kan ik op maat aanbod krijgen? Zoals een workshop voor mijn klanten, vriendinnen of personeel?

Dat kan zeker. Neem vrijblijvend contact met ons op en wij maken een voorstel geheel op maat voor u. Kijk hier voor onze diensten op maat.

 

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Als je voor de eerste keer iets bij ons koopt en je hebt niet zelf al eerder een account aangemaakt, ontvang je van ons naast de orderbevestiging ook een mail met je inloggegevens.
Dat is email adres dat je zelf hebt ingevuld plus een wachtwoord dat wij je geven. 
Je kunt je wachtwoord altijd wijzigen.

Log in met de gegevens die we je hebben gemaild.
Ga naar het Tabje Profiel en vervolgens naar het Tabje Wachtwoord wijzigen. 
Je kunt vervolgens je wachtwoord aanpassen en opslaan.

Heb je geen email ontvangen van ons? Check je Spam of reclame box en geef aan dat de email van Your Style Lab in de toekomst in je Inbox mag komen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen


Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle details via de mail. Tevens ontvang je een afspraak bevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Check je Spam of reclame box en geef aan dat de email van Your Style Lab in de toekomst in je Inbox mag komen.
 
Home   /   Veel gestelde vragen