Veel gestelde vragen
Wat ontvang ik aan advies in het Stylepaspoort?
In het Stylepaspoort ontvang je advies op gebied van Style, Kleur en Lichaamstype. Kijk voor meer informatie op Your Style Lab Stylepaspoort.Kan ik ook een Personal Shoppen dienst kopen zonder Stylepaspoort?
Ik ben niet zo handig met internet. Is het mogelijk om het paspoort samen met een stylist te maken?
Neem gerust contact met ons op als je meer vragen hebt.
Ik vind het lastig te beoordelen via internet of een stylist wel bij mij past.
Er is iets tussen gekomen en ik kan niet op de afgesproken datum.
Kan ik annuleren?
Kan ik op maat aanbod krijgen? Zoals een workshop voor mijn klanten, vriendinnen of personeel?
Dat kan zeker. Neem vrijblijvend contact met ons op en wij maken een voorstel geheel op maat voor u. Kijk hier voor onze diensten op maat.
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Als je voor de eerste keer iets bij ons koopt en je hebt niet zelf al eerder een account aangemaakt, ontvang je van ons naast de orderbevestiging ook een mail met je inloggegevens.
Dat is email adres dat je zelf hebt ingevuld plus een wachtwoord dat wij je geven.
Je kunt je wachtwoord altijd wijzigen.
Log in met de gegevens die we je hebben gemaild.
Ga naar het Tabje Profiel en vervolgens naar het Tabje Wachtwoord wijzigen.
Je kunt vervolgens je wachtwoord aanpassen en opslaan.
Heb je geen email ontvangen van ons? Check je Spam of reclame box en geef aan dat de email van Your Style Lab in de toekomst in je Inbox mag komen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle details via de mail. Tevens ontvang je een afspraak bevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Check je Spam of reclame box en geef aan dat de email van Your Style Lab in de toekomst in je Inbox mag komen.